Wednesday, October 21, 2009

anti-Depression

waahh, boleh tahan berhabuk belog sy nih.
mmg busy nowadays, what to do kan?
tp harini, mlm ni,yg esoknye ptg ade test catalyst & catalysis ni, harus aku menulis something.
sebab ini anti-depression aku,

kenapa?
stress and depress saya dah melambung2, kalau plant ni mmg dah kena shut down,
because it might blow up and hurt people around it.

bermula dari segala2 projek, assignment, thesis, test yg datang tak putus2 dari hari pertama,
rasanya harini kemuncak segala nya, ditambah hati merajuk dgn cinta yang sebulan lamanya tak berjumpa,
kemuncak itu semakin memuncak2.

dan harini saya nekad mahu paksa technician lab overtime esok from 6 pm-10 pm,
because i really need to finish running all my samples.
sesampai di lab tadi, i felt lost at a moment,
knowing that the syringe used to inject the sample broke, today!
today yang lusanya perlu aku submit final report thesis.
i'm so dead!
so so dead..
waaaaaaaaa
stressssssssss
en.mus dah agree to do the overtime, but the thing is the syringe mana mau korek weiii,
tomorrow hopefully the new syringe yang dah diorder tu sampai,
that's all i can do now,
hoping and praying hard that, everything would be okay.
anti-depression.

i wish today is the next monday,
monday segala kerja dan amanah insyaAllah sudah selesai semuanya,
plus tomorrow my bucuk datang til monday,
then i should be doing just fine,
saya tak boleh jadi gila sekarang,
belum masanya,
kalau gila sejuta kali pun, kerja takkan selesai,

plus this is the one and only semester i would be spending time here in UiTM,
saya harus boleh buat semua ini, bak kata Dr.Norhuda,
biar tak tido siapkan kerja walaupun payah,
sebab payah itu hanya sekali, dan sekali itu sahaja.
dari main2, lepas tu ulang benda yang sama,
maaflah, tapi aku tak sanggup!

saya tahu dia kemari bukan saya sebab pertama nya,
MOTO GP/ VALENTINO ROSSI sebab atas saya,
datang kl dapat jumpa saya is just a bonus for him,
tanya dia berapa minggu lepas saya harus pilih antara nombor 4 @6,
saya pilih 9, because that is my fav number,
katanya ,no, only 4 @6,
saya pilih 6, sebab bentuknya hanya terbalik 9,
perlu apa nombor tu?
nak buat baju,
konon2 macam kapel's shirt whateva kan,
sebab 46 itu nombor motornye valentino rossi,
jadi saya harus jalan di bahu kanannya,
so the number is 46, not 64.
dan selama kapel dgn die xpernah saya jalan berpegangan tangan dgn dia dgn tgn kiri,
sgt kekok,
jadi saya pilih no 4.

saya sudah boleh imagine teriknya matahari di sepang waktu itu,
panas panas panas,
dan sebab memang saya ni bukan yg tahan panas,
rasa mahu tarik diri,
tapi beria nya dia tak mungkin saya runtuhkan,
saya iyakan saja,
tapi semalam cakapnya tak mahu pergi pula.
just want to spend the time with me,
bukan kalau pergi ttp spend time with me jugak kan?
dan jarang nya peluang going somewhere or doing something different than watching movie and eating,
saya paksa dia pergi, i want to spend time with him enjoying life,
peluang bukan selalu datang kan?

wah, hati dah count down hari dia datang,
rindu yang dah put away dulu ini dah melimpah2,
what i miss the most is the smell of his skin.
tambah2 dgn perfume maskulin dia tu,
dan saya sgt tak suka kalau jalan terserempak dgn org yg pakainya sama perfume dgn dia,
rasa nak ambik tiket balik time tu jugak!
huh..

anyway, i havent sleep yet since yesterday,
i think i'll go for a nap dulu before start bombing my head with the notes for test tmrw.
vielgluck sabby!

p/s: sakit bahu..adeiii

No comments:

Post a Comment